Plaza

na weekend, Polska

Kiedy pisałam o tym jak było w Lublinie, pisałam też o takim miejscu co to zrobiło na mnie wielkie wrażenie. Tym miejscem było centrum handlowe, okropne w swojej fasadzie, które stanęło na miejscu dawnego obozu pracy, filii obozu w Majdanku.

Chcieliśmy dzisiaj z Markiem, kolegą z Lublina, moim ówczesnym przewodnikiem, pokazać tę szkaradę innemu znajomemu, który zanim zdążyliśmy rozwinąć temat zdążył skorzystać z dobrodziejstwa Internetu i odnalazł informację o dewastacji:

zblizenie

Marek był bardzo dumny z akcji małego lubelskiego sabotażu. Jestem w stanie zrozumieć jego dumę.

A, jestem jeszcze dumna, że jestem już umówiona na Majdanek. Znaczy, na zwiedzanie. Pewnie jak skonfrontuję wyobrażenie z rzeczywistością to nie będę rozumiała co mnie przed tym miejscem tak wzbraniało.

Źródło: http://lublin.com.pl/artykuly/pokaz/15441/lublin,tablica,pamiatkowa,przy,centrum,plaza,zniszczona,(foto)/

Dodaj komentarz